Ένα φόρουμ για μαμάδες!

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

To blog!

Πρόσφατα Θέματα

» ΕΓΚΥΟΥΛΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
από trilly Δευ Νοε 20, 2017 1:13 pm

» 3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
από maria.tst Δευ Οκτ 16, 2017 1:10 am

» Κεραλοιφή της Ελένης
από αγαπη Παρ Αυγ 04, 2017 4:33 am

» Φτιαξε μια υπεροχη σπιτικη βυσσιναδα
από howto Κυρ Ιουλ 16, 2017 8:41 am

» Φτιάξε την καλύτερη σπιτική κέτσαπ
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:18 am

» Φτιαξτε πανευκολα βορβους (Ασκορδούλακoυς
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:13 am

» συμτωματα εγκυμοσινης??
από marialena Σαβ Μαρ 04, 2017 12:27 am

» Μανούλες Ιουνίου - Ιουλίου 2012
από claire_ Παρ Ιαν 27, 2017 4:51 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από Titino Πεμ Ιαν 07, 2016 10:40 am

» Πωλείται καρότσι Stokke Xplory V2 pushchair - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
από Ιωάννα1971 Πεμ Ιαν 07, 2016 4:40 am

» Μανούλες Ιανουαρίου 2014 #14#
από gallida Πεμ Ιαν 07, 2016 12:59 am

» Ας μαζευτούμε εδώ όσες προσπαθούμε για μωράκι #142
από larisaia Κυρ Ιαν 03, 2016 10:37 am

» Τριτη εγκυμοσύνη,η δική μου ιστορία!
από tinag Κυρ Ιαν 03, 2016 9:54 am

» Μανούλες Δεκεμβρίου 2015
από goldangel1990 Τρι Δεκ 29, 2015 6:15 am

» αγγλικα pre junior .ποια η γνωμη σας;
από dimitra al Δευ Δεκ 28, 2015 3:08 pm

» Εγκυουλες Ιουνιου-Ιουλιου 2016!!!!!
από beboula_1982 Δευ Δεκ 28, 2015 6:40 am

» πωλούνται 2 παιδικά κρεβατάκια μαζί με 2 συρταριέρες
από mpampoulis Κυρ Δεκ 27, 2015 1:13 pm

» Μανούλες Ιανουαριου-Φεβρουαριου 2016
από NOPITSA Τετ Δεκ 23, 2015 12:18 pm

» Διασκέδαση για μωράκια-παιδάκια
από natalie123 Κυρ Δεκ 20, 2015 7:42 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από boubouka Κυρ Δεκ 20, 2015 12:03 am

» Τεστ PAPP-A
από beboula_1982 Σαβ Δεκ 19, 2015 1:33 am

» Τιμές χωριάτης;;;
από boubouka Δευ Δεκ 14, 2015 2:06 am

» ΒΡΕΦΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ
από xrisili Παρ Δεκ 11, 2015 12:59 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από boubouka Κυρ Δεκ 06, 2015 9:11 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από MAMASTE Σαβ Δεκ 05, 2015 9:30 am

» σχετικα καινουρια
από marialena Σαβ Δεκ 05, 2015 3:54 am

» Τι γίνεται τελικά? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
από Dimitra S. Παρ Δεκ 04, 2015 7:06 am

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
από xrisili Παρ Δεκ 04, 2015 2:11 am

» Γυναικολόγος στο Ιπποκράτειο!
από boubouka Κυρ Νοε 22, 2015 11:14 pm

» βοηθεια με ομιλια 3 χρονου κοριτσιου
από scfatsa Παρ Νοε 13, 2015 12:48 pm

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:52 am

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:51 am

» καποια μοδιστρα για καλυμματα επιπλων
από calpou Δευ Νοε 09, 2015 1:44 am

» Εγκυουλες Φεβρουαριου-Μαρτιου 2015!!
από roulakriti Παρ Νοε 06, 2015 11:11 am

» Βαλίτσα για μαιευτήριο!
από boubouka Παρ Νοε 06, 2015 5:12 am

» Παράπονα από το παιδί για το σχολείο.
από boubouka Πεμ Νοε 05, 2015 12:01 pm

» Μυτιλήνη!!!βοήθεια!!!!
από scfatsa Τετ Νοε 04, 2015 12:27 pm

» Εχω ζητησει διαγραφη λογαριασμου!!!!
από mhtsaina Τρι Νοε 03, 2015 12:16 pm

» καποια μοδιστρα για καλυμματα καναπε??
από calpou Τρι Νοε 03, 2015 4:05 am

» Αυτοκολλητα frozen PANINI
από black beauty Παρ Οκτ 30, 2015 8:09 am

Παρόντες χρήστες
113 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 113 επισκέπτες :: 2 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 3335, στις Τρι Ιαν 22, 2013 7:50 am

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Επειδή σίγουρα κάποιες μαμάδες θα τις απασχολεί το θέμα αυτό, αντιγράφω από ένα γκρουπ στο οποίο είμαι μέλος ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για την επιλογή φροντιστηρίου. Όπως ίσως ξέρετε είμαι η ίδια καθηγήτρια αγγλικών και ευχαρίστως να απαντήσω σε όποια ερώτηση έχετε!

ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ; Τι πρέπει να προσέχουν οι γονείς.

Η επιλογή φροντιστηρίου αγγλικών είναι μια δύσκολη διαδικασία που αποτελείται από επισκέψεις σε φροντιστήρια και συζητήσεις με τους εκπροσώπους τους. Οι συζητήσεις αυτές περιστρέφονται κυρίως γύρω από το κόστος, αλλά μήπως το κόστος δεν πρέπει να είναι το μοναδικό κριτήριο επιλογής; Κατά τη γνώμη μου υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει οι γονείς να λαμβάνουν υπ' όψιν πριν κάνουν την επιλογή τους. Συγκεκριμένα:

1. Αναζητήστε συστάσεις από γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους στο εκάστοτε φροντιστήριο. Μην βασίζεστε σε φήμες ή σε αυτά που διαβάζετε στα φυλλάδια γιατί μπορεί να είναι παραπλανητικά. Προσπαθήστε να βρείτε ανθρώπους που τα παιδιά τους φοιτούν στο φροντιστήριο και ρωτήστε τους για τις εμπειρίες τους.

2. Όταν επισκέπτεστε το φροντιστήριο, ρίξτε μια καλή ματιά στο χώρο. Είναι περιποιημένος; Οι τουαλέτες είναι καθαρές; Ζητείστε να σας δείξουν τις αίθουσες. Έχουν επαρκή φωτισμό και εξαερισμό; Υπάρχει κλιματισμός; Πόσα θρανία έχει η κάθε τάξη; Αν βλέπετε τάξεις που χωράνε 20 άτομα, μην πιστέψετε ότι το φροντιστήριο έχει τμήματα "αυστηρά ολιγομελή".

3. Μην δεχτείτε να σας ενημερώσει (μόνο) η γραμματεία. Ζητήστε να μιλήσετε με τον ιδιοκτήτη, τον υπεύθυνο σπουδών και / ή τις καθηγήτριες. Κάνετε ερωτήσεις ουσίας, όχι απλά "ποια είναι η καλύτερη τιμή στα δίδακτρα". Ρωτήστε ποια μέθοδος χρησιμοποιείται για την εκμάθηση της γλώσσας και ποια είναι η φιλοσοφία του μαθήματος. Πόσο θα πρέπει να διαβάζουν τα παιδιά στο σπίτι; Τι βοηθήματα χρησιμοποιούνται (CD, DVD, διαδραστικοί πίνακες, παιχνίδια); Πόσα παιδιά θα είναι στην τάξη; Αν κατά τη διάρκεια της χρονιάς γίνονται ενημερώσεις γονέων και τι ακριβώς περιλαμβάνουν.

4. Ερωτήσεις ουσίας είναι οι εξής: Ποιος θα διδάξει το παιδί μου; Πόσα χρόνια εμπειρία έχει (γενικώς και στο συγκεκριμένο επίπεδο); Πόσα χρόνια εργάζεται στο φροντιστήριο; Τι σπουδές έχει κάνει και πόσο συχνά παρακολουθεί σεμινάρια; Θα έχουν τα παιδιά επαφή με φυσικούς ομιλητές της γλώσσας (native speakers); Πώς γίνεται η επιλογή των βιβλίων και του εκπαιδευτικού υλικού; Υπάρχει γραμματεία στο φροντιστήριο ή έστω κάποιος να επιβλέπει τα παιδιά στα διαλείμματα και να απαντάει στα τηλέφωνα; Ποιος παρακολουθεί την ακαδημαϊκή πορεία των παιδιών (εκτός από την εκάστοτε καθηγήτρια);

5. Ειδικά για τα "πρωτάκια" ρωτήστε πόση έμφαση δίνεται στη γραφή και στην εξάσκηση της προφοράς. Ζητήστε να σας πουν τι κάνουν οι καθηγήτριες για να γίνει το μάθημα ευχάριστο και να αγαπήσουν τα παιδιά τη γλώσσα. Πόση έμφαση δίνεται σε θέματα πολιτισμού και κουλτούρας;

6α. Σχετικά με τα δίδακτρα, μην μένετε απλά στο ποσό. Ένα ποσό από μόνο του δεν λέει τίποτα. Ρωτήστε πόσες εβδομάδες και πόσες ώρες διδασκαλίας περιλαμβάνει. Πόσα παιδιά θα είναι στο τμήμα. Τι επιπλέον παροχές υπάρχουν (εξάσκηση με κομπιούτερ, δανειστική βιβλιοθήκη, projects, υποστηρικτική διδασκαλία, προετοιμασία για τα αγγλικά του σχολείου).

6β. Εκτός από το συνολικό ποσό, σημασία έχει και ο διακανονισμός, δηλαδή σε πόσες δόσεις μπορούν να μοιραστούν τα δίδακτρα. Επίσης αν πληρώνετε χωριστά για την εγγραφή και αν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για τις έξτρα δραστηριότητες. Και φυσικά αν δίνουν αποδείξεις!

2 Ιδιαίτερα μαθήματα ή μαθήματα σε τάξη; Την / Το Παρ Σεπ 05, 2014 5:19 am

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Δείτε ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο στο οποίο απαντάει στην ερώτηση "ιδιαίτερα ή φροντιστήριο" η ψυχολόγος Αγνή Μαριακάκη.



Για την κ. Μαριακάκη: http://gifted.mensa.org.gr/speakers/mariakaki-agnes.html?lang=el

Αγνοήστε τα διαφημιστικά μηνύματα, δεν μπόρεσα να βρω κάποιο βίντεο χωρίς αυτά.

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Areti2 έγραψε:4. Ερωτήσεις ουσίας είναι οι εξής: Ποιος θα διδάξει το παιδί μου; Πόσα χρόνια εμπειρία έχει (γενικώς και στο συγκεκριμένο επίπεδο); Πόσα χρόνια εργάζεται στο φροντιστήριο; Τι σπουδές έχει κάνει και πόσο συχνά παρακολουθεί σεμινάρια; Θα έχουν τα παιδιά επαφή με φυσικούς ομιλητές της γλώσσας (native speakers); Πώς γίνεται η επιλογή των βιβλίων και του εκπαιδευτικού υλικού; Υπάρχει γραμματεία στο φροντιστήριο ή έστω κάποιος να επιβλέπει τα παιδιά στα διαλείμματα και να απαντάει στα τηλέφωνα; Ποιος παρακολουθεί την ακαδημαϊκή πορεία των παιδιών (εκτός από την εκάστοτε καθηγήτρια);
Μετά από κάποια περιστατικά που άκουσα χθες το βράδυ (είναι περίοδος εγγραφών βλέπετε και ακούμε πολλά κάθε μέρα...) θα πρότεινα στους γονείς να προσέξουν πάρα πολύ το θέμα της καθηγήτριας, καθώς φαίνεται πως κάποια φροντιστήρια έχουν βρει τον τρόπο να κρατάνε χαμηλά τα δίδακτρα: απολύουν τις καλές και έμπειρες καθηγήτριες (ή τους δίνουν μόνο ελάχιστες ώρες στις μεγάλες τάξεις) και προσλαμβάνουν μικρές και άπειρες κοπελίτσες για τις υπόλοιπες τάξεις, οι οποίες φυσικά είναι πιο φτηνές.

Το ίδιο βέβεια ισχύει (και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό) για τα ιδιαίτερα, όπου η αγορά έχει κατακλυστεί από την "κουτσή Μαρία" και όχι μόνο. Τα καθηγητικά φόρουμ και τα γκρουπ στο ίντερνετ έχουν γεμίσει ποστ από "καθηγήτριες" ιδιαίτερων που ρωτάνε τι βιβλίο να κάνουν, τι μεθοδολογία να ακολουθήσουν, αν έχει κάποιος να τους δώσει ένα πρόγραμμα σπουδών, τι περιλαμβάνουν οι εξετάσεις, τι πρέπει να απαντήσουν σε ερωτήσεις γονέων και άλλα τέτοια τραγελαφικά. Προσοχή μανούλες!

Iokasti27


Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Ειμαι ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ αγγλικών με εμπειρία 10 χρόνων...πολλές συνάδελφοι αν και απόφοιτοι της αγγλικής φιλολογίας δε προτιμούνται άπο τα φροντιστήρια.αντιθέτως οι εργοδότες τείνουν να προσλαμβάνουν καθηγήτριες με απλό proficiency οι οποίες δεν έχουν διδαχθεί ούτε παιδαγωγικά ούτε ψυχολογία της σχολικής τάξη.δυστυχώς οι μαμάδες δε μπορούν να το ξέρουν διότι οι εργοδοτεΣ τις παρουσιάζουν ως πτυχιούχους...
Εγω ως πλεον ειδική πανΩ στο θέμα και δουλευονταΣ και σε φροντιστηριο και σε ατομικα μαθήματα σας συμβουλευω να ρωτάτε παντα πως γίνεται το μάθημα, τι υλικό χρησιμοποιείται πχ λογισμικό διαδραστικόΥ πίνακΑ που πλέον ειναι δεδομένο,τι Βιβλία χρησιμοποιούνται ( ειναι καινούριες σειρές?) πως γίνεται το μάθημα στα juniors? Αυτά ισχύουν και σε ιδιαιτερα και σε ταξη

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Επιτέλους κάποιος απάντησε στο ποστ! Νόμιζα ότι μιλούσα στον εαυτό μου Laughing

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες. Προχθές ήρθε ένα αγόρι με τη μαμά του στο φροντιστήριο που δουλεύω να γραφτούν στην τάξη C (πέντε χρόνια αγγλικά) και όσο η μαμά έκανε την εγγραφή, εγώ πήρα τον μαθητή και του έδειχνα το φροντιστήριο. Μέχρι πέρυσι πήγαινε σε άλλο φροντιστήριο στη γειτονιά του το οποίο φέτος έκλεισε. Δεν είχε δει ποτέ τραπέζια σε αίθουσα διδασκαλίας (αντί για θρανία), δεν είχε δει ποτέ τάξη προσαρμοσμένη για νηπιακό τμήμα, δεν είχε δει ποτέ διαδραστικό.... δεν είμαι σίγουρη ότι είχε δει άσπρο πίνακα! Εγώ τελευταία φορά που δούλεψα με μαυροπίνακα σε φροντιστήριο ήταν το 1995. Ο μικρός ήταν ενθουσιασμένος, λες και του είχα δείξει πολύ πρωτοποριακά πράγματα και μου είπε εντελώς αυθόρμητα "μακάρι να είχα έρθει σε αυτό το φροντιστήριο από την αρχή". Οπότε εγώ έχω να πω, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο περιβάλλον μάθησης γιατί πραγματικά κάνει τη διαφορά (το λέω από πλευρά διδασκαλίας όχι επειδή εντυπωσιάζει τα παιδάκια).

Όσο για το ατομικό μάθημα, προσωπικά πιστεύω ότι υστερεί σε σχέση με το κοινωνικό μάθημα (σε τάξη), ειδικά όταν γίνεται σε έναν οποιοδήποτε χώρο π.χ. κουζίνα, σαλόνι, υπνοδωμάτιο και όχι σε σχολική αίθουσα. Και πραγματικά απορώ που υπάρχουν τόσες μαμάδες που θεωρούν ότι το ιδιαίτερο στο σπίτι είναι καλύτερο από μαθησιακής πλευράς (βολικότερο είναι σίγουρα, καμία αντίρρηση).

dimitra al


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
σε ολα οσα γραψατε συμφωνω κοριτσια τα ειπατε πολυ σωστα απλα θα κανω μια παρενθεση το γεγονοσ οτι η καθηγητρια ειναι φιλολογοσ αποφοιτοσ αγγλικης φιλολογιας δεν σημαινει οτι ντε και καλα ειναι και ο σουπερ ντουπερ ουαου!!Δεν πρεπει να τουσ καθησυχαζει αυτο και μονο τουσ γονεις, εαν ειναι ευχαριστημενεσ αλλεσ μαμαδεσ απο την προοδο των παιδιων τουσ αυτο ειναι και το καλητερο κριτηριο συν αλλων των αλλων!ξερω πολλουσ που διδασκουν αγγλικα φιλολογοι και βαριουνται τη ζωη τουσ...

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
dimitra al έγραψε:σε ολα οσα γραψατε συμφωνω κοριτσια τα ειπατε πολυ σωστα απλα θα κανω μια παρενθεση το γεγονοσ οτι η καθηγητρια ειναι φιλολογοσ αποφοιτοσ αγγλικης φιλολογιας δεν σημαινει οτι ντε και καλα ειναι και ο σουπερ ντουπερ ουαου!!

Συμφωνώ κι εγώ. Το βασικότερο κριτήριο είναι να γίνεται καλή δουλειά και αυτό είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων. Ένα πτυχίο από μόνο του δεν λέει κάτι. Πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν η επιμόρφωση, η διάθεση, η ικανότητα της καθηγήτριας καθώς και ο τρόπος που μανατζάρεται το φροντιστήριο. Γνωρίζω καθηγητές που εργάζονται σε δύο διαφορετικά φροντιστήρια και κάνουν τελείως διαφορετική δουλειά αναλόγως με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του εκάστοτε φροντιστηρίου. Γιατί αν σε βάλουν σε ένα τμήμα με 20 άτομα και σου πουν "κάθε εβδομάδα θα προχωράς ένα κεφάλαιο ό,τι και να γίνει" σίγουρα δεν θα κάνεις καλό μάθημα, όσα πτυχία και μεταπτυχιακά να έχεις.

Εκείνο που μου κάνει εμένα εντύπωση είναι γιατί οι γονείς δυσκολεύονται τόσο πολύ να ξεχωρίσουν την καλή δασκάλα από την κακή, το καλό φροντιστήριο από το κακό. Κάτι άλλο που άκουσα φέτος από μαμά που έγραψε την κόρη της στο φροντιστήριο που δουλεύω είναι ότι σε άλλο φροντιστήριο που πάνε οι φίλες της "τρώνε και πίνουν και μιλάνε μέσα στην τάξη" πατατάκια, αναψυκτικά, σοκολάτες και μπλα μπλα και τα παιδιά περνάνε "τέλεια" και οι μαμάδες είναι κατευχαριστημένες που τα παιδιά περνάνε καλά Rolling Eyes δηλαδή ήμαρτον! Και μιλάμε για παιδιά Ε και ΣΤ Δημοτικού, που θα πρέπει να μαθαίνουν πράγματα και θαύματα στο φροντιστήριο γιατί σε 2-3 χρόνια θα δώσουν για Lower (και που είναι αρκετά μεγάλα για να μπορούν να καταλάβουν ότι η ώρα του παιδιού 60 φορές το χρόνο δεν είναι αγγλικά).

dimitra al


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Areti2 νομιζω οτι καποιεσ μαμαδες επειδη δεν γνωριζουν και οι ιδιεσ αγγλικα η γνωριζουν μονο τα βασικα δεν μπορουν να παρακολουθησουν την πορεια των παιδιων κι αν στο φροντηστηριο τα τεστ ασ πουμε ειναι πανευκολα για να μπορουν να πανε τα παιδια καλουσ βαθμουσ στο σπιτι τοτε και οι γονεισ που να φανταστουν οτι δεν μαθαινουν αφου σου λεει το παιδι μου φερνει 18αρια 19αρια 20αρια...!!!και η αληθεια ειναι οτι και οι γονεισ δεν μπορουν να παρακολουθουν τα παιδια με τισ δουλειεσ τουσ και ολα τα προβληματα που μπορει να εχουν πλεον.Οχι οτι δικαιολογω κατι απλα αυτη ειναι και η αληθεια...!!

dimitra al


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Areti2 έγραψε:
dimitra al έγραψε:σε ολα οσα γραψατε συμφωνω κοριτσια τα ειπατε πολυ σωστα απλα θα κανω μια παρενθεση το γεγονοσ οτι η καθηγητρια ειναι φιλολογοσ αποφοιτοσ αγγλικης φιλολογιας δεν σημαινει οτι ντε και καλα ειναι και ο σουπερ ντουπερ ουαου!!

Συμφωνώ κι εγώ. Το βασικότερο κριτήριο είναι να γίνεται καλή δουλειά και αυτό είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων. Ένα πτυχίο από μόνο του δεν λέει κάτι. Πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν η επιμόρφωση, η διάθεση, η ικανότητα της καθηγήτριας καθώς και ο τρόπος που μανατζάρεται το φροντιστήριο. Γνωρίζω καθηγητές που εργάζονται σε δύο διαφορετικά φροντιστήρια και κάνουν τελείως διαφορετική δουλειά αναλόγως με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του εκάστοτε φροντιστηρίου. Γιατί αν σε βάλουν σε ένα τμήμα με 20 άτομα και σου πουν "κάθε εβδομάδα θα προχωράς ένα κεφάλαιο ό,τι και να γίνει" σίγουρα δεν θα κάνεις καλό μάθημα, όσα πτυχία και μεταπτυχιακά να έχεις.

Εκείνο που μου κάνει εμένα εντύπωση είναι γιατί οι γονείς δυσκολεύονται τόσο πολύ να ξεχωρίσουν την καλή δασκάλα από την κακή, το καλό φροντιστήριο από το κακό. Κάτι άλλο που άκουσα φέτος από μαμά που έγραψε την κόρη της στο φροντιστήριο που δουλεύω είναι ότι σε άλλο φροντιστήριο που πάνε οι φίλες της "τρώνε και πίνουν και μιλάνε μέσα στην τάξη" πατατάκια, αναψυκτικά, σοκολάτες και μπλα μπλα και τα παιδιά περνάνε "τέλεια" και οι μαμάδες είναι κατευχαριστημένες που τα παιδιά περνάνε καλά Rolling Eyes δηλαδή ήμαρτον! Και μιλάμε για παιδιά Ε και ΣΤ Δημοτικού, που θα πρέπει να μαθαίνουν πράγματα και θαύματα στο φροντιστήριο γιατί σε 2-3 χρόνια θα δώσουν για Lower (και που είναι αρκετά μεγάλα για να μπορούν να καταλάβουν ότι η ώρα του παιδιού 60 φορές το χρόνο δεν είναι αγγλικά).

ειδικα στα μικρα παιδια πρεπει να εχεισ παντα διαθεση και ορεξη για καινουρια πραγματα να τουσ κρατασ το ενδιαφερον!Τι να το κανεισ αμα εχει και 10 πτυχια στα αγγλικα αμα ο ανθρωποσ δεν ξρει να μεταδιδει τησ γνωσεισ του και να χειριζεται τα παιδια δεν θα πετυχει το σκοπο του!

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
dimitra al έγραψε:Areti2 νομιζω οτι καποιεσ μαμαδες επειδη δεν γνωριζουν και οι ιδιεσ αγγλικα η γνωριζουν μονο τα βασικα δεν μπορουν να παρακολουθησουν την πορεια των παιδιων κι αν στο φροντηστηριο τα τεστ ασ πουμε ειναι πανευκολα για να μπορουν να πανε τα παιδια καλουσ βαθμουσ στο σπιτι τοτε και οι γονεισ που να φανταστουν οτι δεν μαθαινουν αφου σου λεει το παιδι μου φερνει 18αρια 19αρια 20αρια...!!!και η αληθεια ειναι οτι και οι γονεισ δεν μπορουν να παρακολουθουν τα παιδια με τισ δουλειεσ τουσ και ολα τα προβληματα που μπορει να εχουν πλεον.Οχι οτι δικαιολογω κατι απλα αυτη ειναι και η αληθεια...!!
Κοίτα να δεις. Για μένα είναι παράλογο να περιμένεις ότι ένα παιδάκι 7, 8 ή 9 χρονών θα διαβάσει μόνο του στις πρώτες 2 ή 3 τάξεις των αγγλικών. Δεν ξέρω από πού βγήκε αυτή η πεποίθηση ότι "όλη η δουλειά γίνεται στο φροντιστήριο" δηλαδή και η ορθογραφία στο φροντιστήριο γίνεται; Με δύο ώρες μάθημα στην εβδομάδα και 10 παιδιά στην τάξη; Λογικά να το δεις, δεν στέκει...

Οι περισσότεροι γονείς θεωρώ ότι ξέρουν τα απαραίτητα αγγλικά για να παρακολουθήσουν την πρόοδο ενός παιδιού που μαθαίνει κυρίως γράμματα και λεξούλες, και αργότερα μικρές προτάσεις, ειδικά αφού υπάρχουν και Companion που είναι πλήρως ενημερωμένα. Και αν πραγματικά δεν μπορούν, ας ψάξουν λίγο παραπάνω το θέμα φροντιστήριο ή ιδιαίτερο και να επιλέξουν το πιο κατάλληλο. Εδώ κομμωτήριο ψάχνεις και ζητάς γνώμες από 10 ανθρώπους, για το φροντιστήριο δεν θα έπρεπε να ζητήσεις γνώμες από 20 ή 30 αφού πρόκειται για το παιδί σου;

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Να και η απόδειξη του πράγματος. Δείτε τι λέει καθηγητής που κάνει ιδιαίτερα σε συζήτηση καθηγητών σε άλλο φόρουμ:

Οι κλήσεις που έχω για ιδιαίτερα περιλαμβάνουν τις εξής ερωτήσεις: α) κάνετε δωρεάν δοκιμαστικό?, β) έχετε δικό σας χώρο για να έρχομαι για μάθημα, γ) πόσες ώρες είναι η Lower και το κόστος για αυτές?, δ) πόσο πάει η ώρα? άρα εύκολα βλέπετε πως το μόνο που τους νοιάζει είναι η περιοχή που διαμένεις, το κόστος και αν θα τους δώσεις δωρεάν υπηρεσίες/φωτοτυπίες κτλ.

Ο ίδιος δίνει τις εξής οδηγίες σε νέο υποψήφιο κάτοχο του Proficiency που σκέφτεται να βγει στην αγορά εργασίας ως καθηγητής αγγλικών:

από το να χάσεις 4-5-6 χρόνια σε ένα ΤΕΙ της πλάκας, σε φροντιστήρια ελληνικού σχολείου συν φυσικά κόστος μετακίνησης, ευκαιρίας κτλ καλύτερα με ένα ECPE να το παίζεις καθηγητής και να βγάζεις ένα κάρο λεφτά!

Και ο γονιός να κοιμάται ήσυχος ότι το παιδί του μαθαίνει αγγλικά (προσθέτω εγώ) Rolling Eyes

margdimitra

avatar
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Λεφτά από ιδιαίτερα ή φροντιστήριο πια δε βγάζεις. Που τα βγάζει αυτός ένα κάρο λεφτά ήθελα να ήξερα και δίνει και τέτοιες συμβουλές.
Ειδικά αν μένεις σε φτωχογειτονιές.
Τα φέσια πέφτουν σύννεφο.

Τώρα το τι αναζητά κάθε γονιός για το παιδί του είναι άλλο θέμα. Συνήθως όμως το πρώτο που κοιτάνε είναι το οικονομικό.

Μιλούσα προχθές με μια μαμά, η οποία δήθεν ψάχνει το καλύτερο. Και είχε γράψει το γιο της σε φροντιστήριο που κάνει προσφορές παρόμοιες με τις πιτσαρίες, πχ. δωρεάν δεύτερη γλώσσα, τσάμπα 2 πρώτες τάξεις, αδερφάκια δωρεάν και άλλα παρόμοια.
Εντωμεταξύ διδάσκει αυτός και η γυναίκα του που ούτε καν έχει πάρει πτυχίο ανώτερης σχολής.
Και νομίζει αυτή η μαμά ότι το πάει και στο καλύτερο.
Τι να πω εγώ τώρα Shocked

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
margdimitra έγραψε:Μιλούσα προχθές με μια μαμά, η οποία δήθεν ψάχνει το καλύτερο. Και είχε γράψει το γιο της σε φροντιστήριο που κάνει προσφορές παρόμοιες με τις πιτσαρίες, πχ. δωρεάν δεύτερη γλώσσα, τσάμπα 2 πρώτες τάξεις, αδερφάκια δωρεάν και άλλα παρόμοια.
Εντωμεταξύ διδάσκει αυτός και η γυναίκα του που ούτε καν έχει πάρει πτυχίο ανώτερης σχολής.
Και νομίζει αυτή η μαμά ότι το πάει και στο καλύτερο.
Δεν είναι κακό να επιλέγεις το φθηνότερο, απλά να έχεις συναίσθηση ότι το φθηνό είναι φθηνό για κάποιο λόγο. Σουβλάκι ας πούμε θα έπαιρνες με 80 λεπτά ή θα φοβόσουν μήπως αντί για γουρουνάκι φας σκύλο; Έτσι είναι και με τα μαθήματα αγγλικών, με αυτή την τιμή παίρνεις καθηγητή και με την άλλη κάποιον που παριστάνει τον καθηγητή - και το λέει ευθέως, δεν ντρέπεται Razz

Τώρα να σου πω την αλήθεια για τον συγκεκριμένο πολύ αμφιβάλλω ότι βγάζει ένα κάρο λεφτά, αλλά ότι βγάζει βγάζει. Η κρίση έχει γίνει η χαρά του φτηνιάρη. Αυτοί που υποφέρουν περισσότερο είναι όσοι πουλάνε ποιότητα. Για αυτόν που παριστάνει τον καθηγητή οι συνθήκες στην αγορά αυτή τη στιγμή (και τα τελευταία 3-4 χρόνια) είναι ιδανικές - γιατί από τη μία οι γονείς ψάχνουν το ιδιαίτερο με τα 5 ευρώ (ή αντίστοιχα το τζάμπα φροντιστήριο) και από την άλλη όταν το παιδί αποτύχει στις εξετάσεις, ο υποτιθέμενος καθηγητής απλά ρίχνει το φταίξιμο στον Γιαννάκη "που δεν διάβαζε" και όλα καλά.

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Νέα καινοτομία: το φροντιστήριο που διδάσκει λέξεις πριν διδάξει την αλφαβήτα.

Μετά από αυτό, πιστεύω ότι τα έχω ακούσει όλα

dimitra al


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
το προηγουμενο καλοκαιρι μου ζητησε μια μαμα που το παιδακι τησ το εοχα στο φροντηστηριο να κανουμε μεσα στο καλοκαιρι ολη την υλη τησ C ταξης με το ικανοποιητικο ποσο του 5ευρου την ωρα!!!!να αναφερω οτι απο αυτο και μετα δεν εχω κανει ουτε μισο ιδιαιτερο!οτι λεφτα θα εβγαζα θα το ειχα δωσει πιο πριν για τα βιβλια τα ακουστικα κ οτι αλλη φωτοτυπια χρειαζομουν.....

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Αλήθεια, τι της απάντησες της απλοχέρας μάνας; Σας ευχαριστώ πολύ, με τιμά η γενναιοδωρία σας, μήπως θέλετε να σας αγοράσω και τα βιβλία για να μην ξοδευτείτε; Razz

Έχει σαλτάρει ο κόσμος τελείως.

dimitra al


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
ΚΑΤΣΕ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΖΑΜΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΥΤΟ!!!!της ειπα οτι θα λυπω και δε μπορω να το αναλαβω!τι να ελεγα παναγια μου??

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
dimitra al έγραψε:ΚΑΤΣΕ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΖΑΜΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΥΤΟ!!!!της ειπα οτι θα λυπω και δε μπορω να το αναλαβω!τι να ελεγα παναγια μου??
Εναλλακτικά θα μπορούσατε να μην έχετε καθόλου βιβλία, έτσι θα μειωνόταν το κόστος ακόμα περισσότερο. Αν δεν είχατε και τετράδια / μολύβια ακόμα καλύτερα!

Τώρα που το σκέφτομαι, το να μην κάνετε μάθημα ήταν τελικά η πιο οικονομική λύση Razz

dimitra al


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
χαχαχα ωραια τα λες!!!ναι καπως ετσι!!!

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Άλλο ένα ενδιαφέρον άρθρο για το ΠΟΤΕ και πώς είναι καλό να μαθαίνουν τα παιδιά ξένες γλώσσες:

Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για να ξεκινήσει το παιδί μια ξένη γλώσσα;

Σε μια κοινωνία σαν κι αυτή που ζούμε, πολύγλωσση και πολυπολιτισμική, οι ξένες γλώσσες έχουν γίνει απαραίτητο μέσο επιβίωσης για το σύγχρονο άνθρωπο. Σε ποια ηλικία, όμως, πρέπει τα παιδιά να αρχίζουν την εκμάθησή τους; Με ποιον τρόπο και πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς;
Οι σημερινοί μαθητές θα ζήσουν σε μια κοινωνία όπου θα επικρατεί κινητικότητα εργαζομένων και επιστημόνων. Η κοινωνία αυτή θα έχει διεθνή χαρακτήρα, είναι ήδη διαφορετική από αυτή που βιώσαμε εμείς, και μέσα σε αυτό τον κόσμο η καλή γνώση τουλάχιστον μίας ξένης γλώσσας θα είναι πλέον όρος επιβίωσης. Για το λόγο αυτόν, η χρησιμότητά τους κρίνεται απαραίτητη σε όλο και μικρότερες ηλικίες, πράγμα που προκαλεί πολλά και σημαντικά ερωτήματα, αφού κοινός στόχος όλων είναι η καλύτερη μετάδοση των γνώσεων, χωρίς ψυχολογική επιβάρυνση ή άλλες επιπτώσεις στη γενικότερη πρόοδο των παιδιών.

Η σημασία της μητρικής γλώσσας
Το παιδί αποκτά τις γλωσσικές του συνήθειες στη μητρική γλώσσα έως τα 8 του χρόνια. Από την ηλικία αυτή και μετά, αρχίζει να λειτουργεί μέσα από διαδικασίες νοητικές: Αναλύει και συγκρίνει - μέσα από το φίλτρο της μητρικής γλώσσας -, γεγονός που λειτουργεί αρνητικά στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Έρευνες υποστηρίζουν ότι μετά τον ένατο χρόνο, η μητρική γλώσσα αποτελεί το μοναδικό μέσο έκφρασης και σκέψης και λειτουργεί ασυνείδητα ως ένα «αμυντικό» σύστημα, που ορθώνεται σαν τείχος στην παρουσία της ξένης γλώσσας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι από τότε και μετά, τα παιδιά δυσκολεύονται πολύ να προφέρουν σωστά μια ξένη λέξη, αφού τα ακουστικά μηνύματα στην ξένη γλώσσα «φιλτράρονται» από τη μητρική.

Η κατάλληλη ηλικία για να ξεκινήσουν μαθήματα
Σύμφωνα με την άποψη πολλών εκπαιδευτικών, η κατάλληλη ηλικία για να έρθει ένα παιδί σε μια πρώτη επαφή με μια ξένη γλώσσα είναι η προσχολική. Για να ξεκινήσει ουσιαστικά την εκμάθησή της, είναι μετά τη Β΄ Δημοτικού, όταν θα έχει ήδη καταφέρει να αποκτήσει μια γενική γνώση της μητρικής του γλώσσας. Θα γνωρίζει καλά από γραφή και ανάγνωση, ενώ θα έχει έρθει σε επαφή με άλλα γραμματικά φαινόμενα, και έτσι θα μπορεί να αφομοιώσει και μια ξένη γλώσσα.
Στα πρώτα χρόνια της ζωής τους, τα παιδιά διαθέτουν μια φυσική ευφυΐα για τη γλώσσα και παράλληλα μια έμφυτη ικανότητα να παράγουν σύνθετους γλωσσικούς συνδυασμούς, μέσα από τον πειραματισμό και το παιχνίδι. Η φυσική γλωσσική ευφυΐα του παιδιού χρειάζεται γονεϊκή στήριξη και ερεθίσματα, για να ανθίσει και να ευδοκιμήσει. Γονείς που δεν ασχολούνται πολύ με τα παιδιά τους, δεν συζητούν μαζί τους, οι εντάσεις μέσα στο σπίτι, η έλλειψη οργάνωσης και προγράμματος, είναι παράγοντες που δεν ευνοούν την ανάπτυξη ενός πλούσιου λεξιλογίου. Έτσι, όσο περισσότερες γνώσεις έχει αποκτήσει ένα παιδί στη μητρική του γλώσσα, που είναι άλλωστε και το «εργαλείο» για να περάσει σε μια δεύτερη, τόσο πιο εύκολο είναι να κατανοήσει και να μάθει μια ξένη γλώσσα.
Από δύο έως περίπου οκτώ ετών, τα παιδιά ακούνε, βλέπουν, γεύονται, μιμούνται, και με αυτό τον τρόπο μαθαίνουν καλύτερα. Σε αυτή, λοιπόν, την ηλικία είναι πολύ εύκολο να αρχίσουν να μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα, και μάλιστα πολύ γρήγορα, με το τραγούδι, το ποίημα και το παιχνίδι (όπως μαθαίνουν, άλλωστε, και τη μητρική τους), χρησιμοποιώντας δηλαδή το συναίσθημα και τις αισθήσεις. Όμως, όταν λέμε να μαθαίνουν, δεν εννοούμε να κάνουν μαθήματα ξένης γλώσσας.
Η νηπιακή και προσχολική ηλικία είναι μια καλή περίοδος για να αρχίσουν να έρχονται απλώς σε επαφή με μια ξένη γλώσσα και να τη μαθαίνουν εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό τους με ξένες λέξεις. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν θα πρέπει η γνώση να «μεταφέρεται» στο παιδί αυτής της ηλικίας (προσχολικής) ως μάθημα και μάλιστα υποχρεωτικό. Αν για το παιδί είναι ένα ακόμα παιχνίδι, έχουμε πολλές πιθανότητες να αγαπήσει την ξένη γλώσσα και να τη μάθει με μεγαλύτερη ευκολία αργότερα. Η πίεση, ίσως φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα. Και βέβαια, κάθε παιδί έχει τη δική του ωρίμανση, τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του, που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη πριν από την έναρξη της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας.

Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς
Οι γονείς που γνωρίζουν μια ξένη γλώσσα, μπορούν να προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια στα παιδιά τους, ώστε να εξοικειωθούν στην αρχή με τη γλώσσα αυτή και να εμπλουτίσουν αργότερα σιγά - σιγά το λεξιλόγιό τους, συμπληρώνοντας έτσι το έργο του δασκάλου.

Αν το παιδί σας είναι βρεφικής/προσχολικής ηλικίας:
- Τραγουδήστε του στην ξένη γλώσσα ή αφήστε το να ακούσει άλλους να τραγουδούν. Παίξετε παιχνίδια και ασχοληθείτε με καλλιτεχνικές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα την ξένη γλώσσα.
- Διαβάστε ξενόγλωσσα βιβλία μαζί του. Υπάρχουν πολλά όμορφα παραμύθια με εικόνες, που διευκολύνουν το παιδί να καταλάβει την ιστορία που ακούει στην ξένη γλώσσα. Συζητήστε μετά για το παραμύθι, εστιάζοντας και επαναλαμβάνοντας λέξεις - κλειδιά στην ξένη γλώσσα και αναπτύσσοντας την ιστορία και στα Ελληνικά.
- Επιλέξτε βιβλία που κεντρίζουν τις αισθήσεις. Ο στόχος σας δεν πρέπει να είναι μόνο η αναγνώριση των γραμμάτων ή των λέξεων, αλλά και η εξοικείωση του παιδιού με την ξένη γλώσσα και η ανάπτυξη ενδιαφέροντος για να τη μάθει μεγαλώνοντας.
- Πολύ καλή ιδέα είναι και κάποιες καρτούλες με ξενόγλωσσες λέξεις, που συνοδεύονται από την αντίστοιχη φωτογραφία. Φροντίστε να τις διαβάσετε συχνά στο παιδί, παίζοντας παράλληλα μαζί του το παιχνίδι της μνήμης. Μην ξεχνάτε ότι η επανάληψη αποτελεί την αρχή της βασικής μάθησης.

Αν το παιδί σας πηγαίνει σχολείο:
- Επιλέξτε ένα φροντιστήριο που υιοθετεί σύγχρονες μεθόδους εκμάθησης, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των μαθητών με δημιουργικές, βιωματικές, πολυαισθητηριακές δραστηριότητες, όπως δραματοποίηση κειμένων κλπ.
- Αν το παιδί σας είναι σε ηλικία που έχει άνεση στο γραπτό λόγο, παροτρύνετέ το να αλληλογραφήσει με παιδιά από άλλες χώρες. Τα παιδιά επικοινωνούν γρήγορα και εύκολα μεταξύ τους, πράγμα που διευκολύνει την ταχύτερη εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Αν έχετε τη δυνατότητα, καλέστε και φιλοξενήστε τον «ξένο» φίλο του μερικές μέρες το καλοκαίρι.
- Κάντε ένα ταξίδι για λίγες μέρες στη χώρα όπου μιλάνε τη γλώσσα που έχει επιλέξει το παιδί σας. Έτσι, θα έχει την ευκαιρία να έχει άμεση επαφή με τη γλώσσα, τον πολιτισμό, την καθημερινότητα των ανθρώπων εκεί, να επικοινωνήσει μαζί τους και να παρακολουθήσει παιδικές θεατρικές παραστάσεις, επισκέψεις σε μουσεία και ιστορικούς χώρους.

Τα παιδιά με δυσλεξία μπορούν να μάθουν ξένες γλώσσες;
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να έχουμε στο νου είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν πιέζουμε ένα παιδί να ξεκινήσει να μαθαίνει μια ξένη γλώσσα - πόσο μάλλον κάποιο που έχει ειδικές μαθησιακές ανάγκες, όπως δυσλεξία - από έναν εκπαιδευτικό χωρίς την ανάλογη εξειδίκευση. Η πίεση που συχνά δέχονται αυτά τα παιδιά από γονείς και δασκάλους μπορεί να τους δημιουργήσει πρόσθετα ψυχολογικά προβλήματα, όπως χαμηλή αυτοπεποίθηση, αυξημένο φόβο αποτυχίας κλπ. Αυτό δεν σημαίνει ότι ένα παιδί με δυσλεξία θα στερηθεί τη γνώση μιας ξένης γλώσσας. Αντιθέτως, μπορεί να διδαχτεί ακόμα και την Αγγλική (που θεωρείται η πιο «δυσλεξική» ξένη γλώσσα, μιας που άλλα γραφούμε και άλλα διαβάζουμε), αρκεί ο εκπαιδευτικός/ειδικός παιδαγωγός να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος, ώστε η διδασκαλία του να είναι βιωματική, δημιουργική, δομημένη και οργανωμένη γύρω από τον τρόπο μάθησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση που οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες διδάσκονται την ξένη γλώσσα από εξειδικευμένους καθηγητές, μπορούν να ξεκινήσουν την εκμάθησή της ακόμα και από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, για καλύτερα αποτελέσματα.

Δεύτερη ξένη γλώσσα;
Πάντα οι γονείς έχουν το άγχος για το «κάτι παραπάνω». Έτσι, αναρωτιούνται πότε θα μπορούσε το παιδί τους να μάθει και μια δεύτερη ξένη γλώσσα. Συνήθως, η ένταξη μιας δεύτερης ξένης γλώσσας γίνεται στην Ε΄ Δημοτικού, υπό την προϋπόθεση ότι το παιδί έχει εκφράσει την επιθυμία του να μάθει και μια δεύτερη γλώσσα και έχει αποφασίσει μόνο του ποια θα είναι. Εσείς μπορείτε να το συμβουλέψετε, αλλά όχι να επιβάλετε την άποψή σας.

Άρθρο της Νινέττας Φαφούτη με τη συνεργασία της Αγγελικής Παππά (Β. Α, MEd, καθηγήτρια Αγγλικών - ειδική παιδαγωγός - επιστημονική συνεργάτης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπεύθυνη σπουδών «Ι love dyslexia», www. ilovedyslexia. gr).

Το βρήκα εδώ: http://www.imommy.gr/nipia/education/article/83/pote-na-mathei-ksenh-glwssa/

Areti2

avatar
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Άλλο ένα άρθρο με το ίδιο θέμα (λέει περίπου τα ίδια αλλά με λιγότερα λόγια):

Πότε να ξεκινήσει το παιδί μου μία ξένη γλώσσα;

Η ψυχολόγος-παιδοψυχολόγος και συγγραφέας κ. Αλεξάνδρα Καππάτου συμβουλεύει:

Βασική προϋπόθεση για να μπορέσει ένα παιδί να κατανοήσει και να μάθει μια ξένη γλώσσα είναι η απόκτηση όσο το δυνατόν περισσότερων γνώσεων στη μητρική γλώσσα.

Συνήθως τα παιδιά ηλικίας 5-6 χρόνων κατέχουν ένα λεξιλόγιο στη μητρική τους γλώσσα που περιλαμβάνει περισσότερες από 2000 λέξεις. Αποτελέσματα ερευνών καταλήγουν ότι η ακουστική αντίληψη ενός παιδιού είναι πολύ καλή από τα 3-6 χρόνια. Το παιδί χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις του σε αυτή την ηλικία είναι πολύ εύκολο να μάθει μια ξένη γλώσσα και μάλιστα πολύ γρήγορα με το τραγούδι, το παραμύθι και το παιχνίδι όπως άλλωστε μαθαίνει και τη μητρική.

Τι πρέπει να κάνετε

Για να γίνει με επιτυχία η μύηση του παιδιού στην ξένη γλώσσα το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει να είναι συνδεδεμένο με τα ενδιαφέροντα και τις εμπειρίες του. Η χρήση εικόνας και ήχου είναι αποφασιστικής σημασίας για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Εάν μιλάτε άριστα μια ξένη γλώσσα μπορείτε αρχικά να βοηθήσετε το παιδί σας να εξοικειωθεί με τη γλώσσα αυτή και να εμπλουτίσει σταδιακά το λεξιλόγιό του. Υπάρχουν πολλά απλά και όμορφα παραμυθάκια με εικόνες που διευκολύνουν το παιδί να κατανοήσει την ιστορία που ακούει στη ξένη γλώσσα. Μπορείτε ακόμα να πλαισιώνετε το διάβασμα με άλλες δραστηριότητες. Προτιμήστε όμως το βασικό ρόλο της εκμάθησης της ξένης γλώσσας να αναλαμβάνουν δάσκαλοι που είναι εξειδικευμένοι σε αυτή.

Στην ηλικία των 7-8 χρόνων τα παιδιά βρίσκονται πλέον σε καλό επίπεδο γλωσσικής ωρίμανσης και μπορούν να ξεκινήσουν τη συστηματική εκμάθηση της ξένης γλώσσας με τα καλύτερα αποτελέσματα.

Αλεξάνδρα Καππάτου, Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

 
  •  

Invision forum με ForumGreek | © PunBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Επαφή | Αναφορά κατάχρησης | Δημιουργήστε το δικό σας δωρεάν μπλογκ